EKONOMİ

Krizi Fırsata Çevirdi

- Antalya’da faaliyet gösteren Zümrüt Tasarım ve Proje Atölyesi, Covid-19 döneminde yaptıkları AR-GE çalışmaları sonrası ürettikleri Antvrs Markalı Dezenfeksiyon Sistemi cihazlarının ihracatına başladı.

Krizi fırsata çeviren Zümrüt Tasarım ve Proje Atölyesi tarafından üretilen Bavul Dezenfektan Kabini, Dezenfeksiyon Kabini, Ayak Dezenfeksiyon Kabini gibi ürünler, havaalanları, hastaneler, Alışveriş Merkezleri, Oteller, Kamu Kurumları, Fabrikalar, Otogarlar, Tren ve Metro İstasyonları, Okullar, Restaurantlar, Kafeler ve eğlence merkezleri gibi yoğunluğun olduğu ve yakın temas alanlarına uygun olarak üretildi.

Pandemi süresince AR-GE ye ağırlık verdiler ve sonuca ulaştılar

Zümrüt Tasarım ve Proje Atölyesi Sahibi Ali Gültekin, Covid-19 süreci içerisinde Firma olarak AR-GE’ye büyük bir önem verdiklerini belirterek, geliştirdikleri Dezenfeksiyon Sistemi cihazlarının yurt içinde olduğu kadar yurt dışından da büyük ilgi gördüğünü söyledi.

Ali Gültekin, “ COVİD-19 sürecinde ekibimiz ile birlikte AR-GE ye verdiğimiz büyük destek ile yeni ürünler geliştirdik. Ürünlerimiz tamamen kendi tasarımımız. Bu ürünlerin içerisinde en dikkat çeken ve ilgi gören ürünlerin başında Bavul Dezenfektan Kabini, Dezenfeksiyon Kabini, Ayak Dezenfeksiyon Kabini geliyor. Bavul Dezenfektan Kabini Ürünümüz, bavulları dezenfekte etmek ve ultraviyole ışık ile virüsleri öldürmek için tasarladığımız bir ürün. Ürünümüz özellikle AVM’lerde, Otel girişlerinde, havaalanlarında aktif bir şekilde kullanılabilecek ve virüs sonrasındaki süreçten sonra da aktif band sistemi sayesinde hem uzun ömürlü hem de insanların sağlık açısından işlevsel olarak çok aktif kullanabilecekleri bir ürün olarak tasarladı.  Yine diğer bir ürünümüz olan dezenfektan kabini de oldukça tercih edilecek bir ürün. Kabinimizde birkaç farklı obsiyonel durum var. Bu obsiyonel durumlar içerisinde ateş ölçer, kişiyi dezenfekte eden sistem, adımsayar ve ultraviyole C ışıklar da yer almakta.  Bu ürünümüze ayrıca X-Ray cihazı takılarak bu şekilde de kullanılabilecek” dedi.

Rusya ve Ukrayna’ya ihracat başladı, sırada Macaristan ve Almanya var!

Ürünün hayata geçmesi ile birlikte gerek yurt içi gerekse de yurt dışından büyük ilgi gördüğünü söyleyen Firma Ali Gültekin, ihracata başladıklarını da ifade etti. Gültekin “ Şu an ürünlerimizi Rusya’ya ve Ukrayna’ya gönderiyoruz. Bu ülkelere bayilik verdik. Bayilik verdiğimiz firma Rusya’da satış işlemlerini gerçekleştirecek. Bu hafta içerisinde Macaristan ve Almanya’dan da siparişler aldık. Onları da bu hafta içerisinde göndereceğiz. Ürünlerimiz C Belgesi, ISO 9001,ISO 14001 belgelerine sahip. Ayrıca ürünümüz BAKA’ya proje olarak sunuldu ve BAKA ürünümüzü projelendirdikten sonra TÜBİTAK’ta bu konuda bizlere destek vermek istedi. Şu an itibarı ile proje desteği almak üzere son aşamadayız. Ürünümüzün sunumu yapıldı. Onayları bekleniyor” dedi.

YÖRSİAD’dan ziyaret!

Öte yandan YÖRSİAD (Yörük Sanayici ve İş İnsanları Derneği) Başkanı M.Aykut Ege, Onursal Başkan Semih Beken ve Yönetim Kurulu Üyeleri Süleyman Kaplan, Erdoğan Budak ve Fatih Şahin Zümrüt Tasarım ve Proje Atölyesi’ne bir ziyaret gerçekleştirdi. Ali Gültekin misafirlere firma hakkında ve yeni ürünler hakkında bilgiler verdi.

YÖRSİAD Başkanı M.Aykut Ege yaptığı açıklamasında“Bugün üyemiz Ali Gültekin’i ziyaret geldik. Kendisi Covid-19 sürecindeki krizi fırsata çevirdi. Bizleri gururlandırdı. Bundan sonra yeni normalleşme döneminde bizlerin daha rahat ve güvenle seyahat edebilmesi, alış veriş merkezlerine girip çıkabilmesi için tasarladığı bu dezenfektan ürünlerini yerinde gördük. Gerçekten gururlandık. Ukrayna ve Rusya’ya olan ihracatı bizleri ayrıca mutlu etti. Ali Gültekin kardeşimiz Sadece Türkiye çapında değil, dünya çapında bir ticarete başlıyor. Bunun da Antalya merkezde olması ve aynı zamanda YÖRSAİD üyesi olması bizi çok gururlandırdı. Kendisine başarılar diliyoruz” dedi.

Üreterek, gelişerek ve katma değeri yüksek olan ürünler ile piyasaya çıkmak, iş dünyasında olan bizlerin en büyük hedefi!

YÖRSİAD Onursal Başkanı ve ayı zamanda Romanya Antalya Fahri Konsolosu olan Semih Beken’de yaptığı açıklamasında, Antalya’dan ihracat yaparak bu dönemi yoğun bir şekilde geçiren Zümrüt Reklam ve Proje Atölyesi Sahibi Ali Gültekin’e teşekkür ederek “ Bizleri çok gururlandıran projesini yerinde görme şansı bulduk. Geçtiğimiz bu süre içerisinde yapmış olduğu yatırımla Antalya’mızın ismini yurt dışında duyurmak adına çok önemli proje yaptı. Antalya’mızdan bu sterilizasyon ve dezenfeksiyon işlemi için yaratmış olduğu ARGE’sini ve üretimini tamamen kendisinin yaparak bizim büyük gurur duymamıza ve dünyanın her yerinde Antalya’da üretilmiş dezenfeksiyon ürünlerinin koyulacak olması bizi mutlu ediyor. Kendisine YÖRSİAD üyesi olmasından dolayı da bir üyemizin de böyle bir girişimde bulunarak hem ülkesine hem de şehrimize koymuş olduğu katkılardan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Umarım hem markamızın yayılmasında hem kendi işinin çoğalmasında fayda sağlar. Hiç şüphesi yok ki, üreterek, gelişerek ve katma değeri yüksek olan ürünler ile piyasaya çıkmak, iş dünyasında olan bizlerin en büyük hedefi. Kendisinin de bu hedefi en güzel şekilde gerçekleştirdiği için mutluluk duyuyoruz, başarılarının devamını diliyoruz” diye konuştu.

Yayın Tarihi
10.06.2020
Bu haber 952 kişi tarafından okunmuştur.
Bu Haber İçin Yorum Yapın
NOT: E-Mail adresiniz web sitemiz üzerinde yayınlanmayacaktır.
CAPTCHA Image
Bu habere ilk yorumu yazan siz olun.

Çerez Kullanımı

Kullandığımız çerezler hakkında bilgi almak ve haklarınızı öğrenmek için Çerez Politikamıza bakabilirsiniz.